Fotografa filtre ekleme


Merhaba arkadaşlar sizlere bugün nasıl bir fotoğrafa filtre eklenir onu göstereceğim. Öncellikle fotoğrafımızı Photoshop'tan açtıktan sonra Görüntü>Ayarlamalar>Fotoğraf Filtresi, bu bölümü takip ettikten sonra karşımıza aşağıda ki gibi bir pencere çıkıyor.


Sizde ayarlar değişik çıkacak, çünkü ben ayarları değiştirdim. Filtrenin rengini değiştirmek için "Renk" seçeneğinin karşısında ki kutuya tıklıyoruz ve karşımıza renk paneli çıkıyor. Buradan istediğimiz rengi seçiyoruz. Filtre seçeneğinden ise bazı hazır ayarlar var istediğiniz gibi onlardan seçebilirsiniz ben "Isıtma Filtresi (85)", ayarını seçtim.
Yoğunluk kısımından filtrenin saydamlığını değiştiriyoruz. Benim tavsiyem %100 yapın ve "Parlaklığı Koru" seçeneğini seçin. Tamam dedikten sonra filtre hazır. Daha etkili olması için iki defa uygulayabilirsiniz.

Yorumlar