Yazıya Titretme Efekti Verme

Merhaba Arkadaşlar istekleriniz doğrultusunda sizlere yazıya nasıl titreme efekti vereceğinizi öğreteceğim.


İlk video olarak da anlattım isterseniz resimli, isterseniz videolu eğitimimizi kullanabilirsiniz.



Örnek Olarak

1. Yeni bi başlık açıyoruz.


2.Arkaplan ayarlıyoruz. Buraya tıklayarak arkaplanlara ulaşabilirsiniz

3.Yazım aracımızı seçip, yazmak istediğimizi yazalım. ( yazım aracını seçmek içim sol menüden T yazısına tıklarsanız seçmiş olursunuz ve resimin herhangi bir yerine tıklarsanız yazınızı yazmaya başlaya bilirsiniz)

4.Şimdi efekti hangi yazınıza vermek istiyorsanız onu seçin ben "Clup" yazsına vericem efekti o yüzden sağ tarafta ki bölümden Clup yazısını seçiyorum.

5.Şimdi gelelim efekti nasıl verdiğimize... Üst menüden Filtre > Bulanıklaştır > Radyal Bulanıklık yolunu izleyelim.


6.Şimdi Radyal Bulanıklık Efektini vermeye gelelim. Miktarını yazının boyutuna göre azaltıp çoğalta bilirsiniz. Benim kullandığım ideal sayı 5-15 arasıdır. Bulanıklaştırma yöntemi "çevir" gerisine dokunmayın.


7. Ayarları yaptıktan sonra Tamam'a tıklayalım işte bu kadar efektimizi verdik. 





Eğitimimiz bu kadar. Eğer ben video istiyorum diyorsanız buyurun videomuz 













Yorumlar