Tipografi yapımı

Tipografi yapımı

Merhaba arkadaşlar, sizlere bu dersimiz de nasıl bir tipografi çalışması yapılır onu video destekli anlatacağım. Video olduğu için sadece video da kullandığım kısayolları size sunacağım. Öncellikle kısayolları okuyarak, ardından videoyu izleyip daha iyi anlamanız sağlanır. Blogumuzda ki diğer derslere bakarak Photoshop Bilginizi arttırabilirsiniz. Lütfen bizi arkadaşlarınıza önerin, güncel olarak paylaşım yapıyoruz. İşte anlatım kısmı.


1-CTRL+T yazıyı büyültmek için kullandım.
2-CTRL ile ikinci katmanı seçtim.
3-CTRL+J katmanı kopyaladım.
4-ALT ile çıkardığım efekt katmanlarını seçtim ve ardından basılı tutarak "GCLUP" yazısının bulunduğu katmanın üst kısmına tıkladım.



Yorumlar

  1. yazdığın yazının kopyasını hangi tuşla yapıyorsun ?

    YanıtlaSil
  2. Söylediğim gibi efendimi, CTRL+J ile kopyaladım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder